Ես և համակարգիչս

Մենք ապրում ենք այնպիսի դարում, որ առանց համակարգիչ, հեռախոս և նորարար տեխնոլոգիաներ օգտագործելու շատ դժվար կլինի։ Այն էլ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի աշակերտները պարտավոր են, որպես աշխատանքային գործիք, բերել համակարգիչ։ Համակարգիչը փոխարինում է մեզ գրքեր, տետրեր, գրենական պիտույքներ։ Համակարգչում մեր ամբողջ ուսումնական պրոցեսսն է։ Բացի դպրոցական նյութերից, իմ համակարգչում կա իմ մասին ամբողջ ինֆորմացիան։ Իմ սոցցանցերը, իմ կյանքի ամենահետաքրքիր պահերը։ Հակակարգչով շատ հարմար են, թե դասերը, թե առօրյա օրը և հանգիստը։ Իմ սիրելի սոցցանցով, Յություբով, ես վայելում եմ իմ հանգիստը, դիտելով իմ սիրելի վիդեոհոլովակները։ Համակարգիչը իմ հարմար կյանքի առաջին գրավականներից է։ Իմ համակարգիչը միշտ պետք է լինի ինձ մոտ, չնայաց նրան, որ իմ համակարգչի ծանրության պատճառով իմ մեջքը շատ է ցավում։ Ես նայև օգտագործում եմ համակարգիչը, ինչպես ինքնաարտահայտման միջոց։ Իմ համակարգչի վրա կպցրած են տիպեր, որոնք շատ լավ արտահայտում են ինձ և իմ էմոցիաները։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы